Page 27 of 27 FirstFirst ... 17252627
Results 521 to 533 of 533

Thread: [ECQF] (#5) Rangers at Montréal Canadiens // Vive la Résistance!!!

  1. #521
    Keep your fkin head up BSBH Rookie
    Mike's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    29,954
    Rep Power
    317
    Quote Originally Posted by crossfire View Post
    Mika was jumping up and down, the Rangers were piling on him and my 10 year old son said, "Dad, that fan is giving them the finger." I laughed and said, "I think he's probably saying the Rangers are #1!"

    We watched the replay over and over and my kid was chanting, "The Rangers are #1!"
    Lol
    Hidden Content
    $1080 and counting

  2. #522
    Very Large Member BSBH Prospect
    Vodka Drunkenski's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    14,084
    Rep Power
    124
    Quote Originally Posted by Mikey37 View Post
    Maloney went absolute bat shit in the 1st when McD took that hit and then again later on when someone took a high stick to the face. I actually thought he was gonna let out a mother fucker !
    I love his emotion


    #MakeBSBHGreatAgain
    Hidden Content

    Let's Go Rangers!

  3. #523
    Formerly Dru23 BSBH Prospect
    NYR2711's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    West Babylon
    Posts
    13,344
    Rep Power
    78
    Quote Originally Posted by torontonyr View Post
    I think I'm the only one who doesn't think the Maloney call is all that great.
    Its not that it was great, it was funny and passionate. He has what JD had and Joe doesn't.

  4. #524
    ImagineAcceptingTheTruth BSBH Prospect
    Parsley's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Philadelphia suburbs
    Posts
    10,584
    Rep Power
    98
    Quote Originally Posted by NYR2711 View Post
    I love Maloney. He is great when he flips out o the radio. He calls out the team all the time when they are bad, but he gets so excited when the twin big games or score a big goal. He is a personality that needs to be on TV and should have been hired over Joe when JD left. This was great.
    Totally agree.


    Sent from my iPhone using Blueshirts Brotherhood mobile app powered by Tapatalk

  5. #525
    Senior Member Pee-Wee Division Greenday4537's Avatar
    Join Date
    Nov 2013
    Location
    New Jersey
    Posts
    910
    Rep Power
    10
    Quote Originally Posted by Myusername View Post
    We can't say we don't get lucky anymore though. Between this and that late goal by Kreider that deflected in against the Caps two season ago(?) to tie it when we were on the brink of elimination... we've been pretty damn fortunate
    Two lucky bounces in 3 years means we don't get lucky as often as other teams?

  6. #526
    Senior Member Bantam Division BrooklynBoy89's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    2,404
    Rep Power
    17
    Quote Originally Posted by Myusername View Post
    We can't say we don't get lucky anymore though. Between this and that late goal by Kreider that deflected in against the Caps two season ago(?) to tie it when we were on the brink of elimination... we've been pretty damn fortunate
    We EARNED that bounce last night. We kicked the shit out of them the entire OT, shoulda scored multiple times.. Just throwing it towards the net is usually what wins an OT game.

    We have had way more bad bounces IMO. Bank off Yandles skate and in against Caps 2 years ago. Broken stick for Holden game 2 that leads to tying goal. The shit in the Stanley Cup that just never went our way, bad calls or goalie interference not being called. Hell, I think it was Game 3 this series, Gallagher runs into Hank, breaks his stick between him and the post.. Petry comes down and scores stick side on Hank. That's not earned, that's just a shit luck thing to happen.

    Also the Kreider goal 2 years ago as time was winding down was a straight 5 hole shot to tie the game.. The MacTruck goal in OT of that game was a bank off their guys leg and in. But I get your point lol. I think we earned last night, hell, we are still just 17 seconds and a Holden non broken stick away from a 4-1 beatdown.

Page 27 of 27 FirstFirst ... 17252627

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •