PDA

View Full Version : St. Louis Fan Falls in Love with Hockey in Hilarious Fashion on Twitter



Phil in Absentia
04-27-2016, 10:59 PM
:tweet: @soIoucity: Yo deadass this the first time I've ever watched hockey and this shit has been LIT for these first 45 seconds

:tweet: @soIoucity: White people been hiding hockey from us for years bruh. This shit lit

:tweet: @soIoucity: I don't know who this dude kane is but we gotta stop him.

--

Check the link for full timeline. :rofl:

http://www.sbnation.com/nhl/2016/4/26/11510078/twitter-user-falls-in-love-with-playoff-hockey

NYRangers92
04-27-2016, 11:12 PM
Luongo just tweeted at him

Phil in Absentia
04-27-2016, 11:15 PM
Yeah, this guy blew up. Blues offered him free tickets and he has like 50,000 followers now.

phillyb™
04-28-2016, 12:01 AM
fucking hilarious!
even more awesome that the blues are embracing this.
way to go!

Mike
04-28-2016, 08:10 AM
I read that shit 10 times yesterday.

phillyb™
04-28-2016, 09:27 AM
I read that shit 10 times yesterday.

and it's still funny.
i saw the tweets on imgur the other day. they're still funny. hahaha

Vodka Drunkenski
04-28-2016, 09:38 AM
Wtf is lit?

Blue Heaven
04-28-2016, 09:44 AM
Tarensenko tweeted him saying that his jersey would look good, the dude wrote back "just ordered"

Blue Heaven
04-28-2016, 03:28 PM
https://www.yahoo.com/sports/blogs/nhl-puck-daddy/celebrating-tony-x--the-greatest-new-hockey-fan-in-the-world-074323576.html

This dude making the rounds. Im gonna want to watch Game 3 to see if NBC/NBCSN interviews him

Vodka Drunkenski
04-28-2016, 03:53 PM
I'll watch just to see, I'm sure they will put him on the big screen

Karan
04-28-2016, 04:39 PM
Wtf is lit?

I'm still trying to figure out what 'LIT' means as well.

Phil in Absentia
04-28-2016, 06:40 PM
UrbanDictionary.com, fellas.

SaveByRichter35
04-28-2016, 08:54 PM
Would it be racist is I wanted my own suburban dictionary?

Phil in Absentia
04-28-2016, 09:09 PM
He deactivated his Twitter account today. No word as to why.

Vodka Drunkenski
04-28-2016, 09:09 PM
Probably too many tweets

Mike
04-28-2016, 09:12 PM
It's back up. He's been tweeting all day